غذاهای فرنگی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


دستور - فرنگی

لانه شکلاتی
لانه شکلاتی ایده بسیار ساده و ارزانی است که می توانید تهیه کنید و برای جشن تولد بسیار مناسب است.
ادامه مقاله...

 

پیتزا سبزیجات
پیتزا (pitzza) کلمه ایتالیایی، معادل پای (pie) انگلیسی و تورت (tourte)فرانسه، به معنای نانی که با نان خورش یکجا کوره پز می شود. این نان به احتمال قوی از خاورمیانه به سواحل ایتالیا رفته است. چون که شکل تافتون مانند آن با همه نان های اروپایی تفاوت دارد به علاوه اشکال قدیم پیتزا در بسیاری از نواحی ایران، کشورهای عربی و ترکیه هنوز هم دیده می شود. (مستطاب آشپزی)
ادامه مقاله...

 

خمیر پیتزا 1
در این دستور با نوعی خمیر که در تهیه آن از شیر و مایه خمیر استفاده شده است آشنا خواهید شد. این خمیر به سبب داشتن روغن بیشتر کمی چرب تر و خوشمزه تر نسبت به سایر خمیر های پیتزا می باشد.
ادامه مقاله...

 

کوکوی تره
تره: از گیاهان خوراکی است. رنگ آن سبز است و آن را در دسته سبزی‌ها به شمار می‌آورند. برگ‌های آن به شکل نوارهای بلندی است که از ریشه آغاز می‌شوند و در امتداد طولی شکاف دارد. تره داراي مقدار زيادي آهن است و ويتامين«ث» به مقدار زيادي در برگ هاي سبز آن وجود دارد مخصوصاً در هنگام تابستان ويتامين هاي ب1 ـ ب2 در تره يافت مي شود و داراي كاراتين نيز است. تره به واسطه داشتن سلولز، نفخ آور است. لذا براي اشخاصي كه مبتلا به اختلالات روده هستند چندان خوب نيست.
ادامه مقاله...

 

هشت پای سوسیسی با نودل
خوردن سوسیس چند بار در سال اشکال ندارد. برای اون روز می توانید این هشت پای سوسیسی را با پاستا یا نودل به سرعت آماده کنید. البته در نظر داشته باشید که از سوسیس های مرغوب با مارک های معتبر استفاده کنید.
ادامه مقاله...

 

دیپ لوبیا سفید با هویج و کرفس
این خوراک سبزیجات میان وعده ای خوشمزه و سلامت برای کودکان و بزرگسالان و همچنین خوراک خوبی برای جشن های تولد و مهمانی های عصرانه می باشد.
ادامه مقاله...

 

اردور تخم مرغ
این نوع پیش غذا برای مهمانی های عصرانه کوکتل پارتی و تولد بسیار مناسب و خوشمزه است.
ادامه مقاله...

 

کیک ترافل کریستالی
آیا تا به حال شده کیکی درست کردید زمان جدا کردن از قالب به قالب چسبیده و تکه تکه شد فرصت هم ندارید که یک کیک دیگه درست کنید. یا اینکه کلا توی کیک پزی مهارتی ندارید کیکتون خوب پف نمی کند و ... دلتون می خواد که یک کیک خوشگل و راحت درست کنید و مشکل فرم دادن خامه را هم نداشته باشید بهتر است این دستور را از دست ندهید.
ادامه مقاله...

 

شیرینی لیمویی
شیرینی لیمویی شیرینی کم چرب و کم شیرین است تقریبا شبیه قطاب است با این تفاوت که مقدار شیرینی آن کم است به جای سرخ کردن در فر پخته می شود و به جای پودر قند شکر روی آن پاشیده می شود.
ادامه مقاله...

 

آشنایی با انواع روش تزیین بیسکویت با کرم رویال
در این مقاله با انواع روش تزئین بیسکویت با کرم رویال آشنا خواهیم شد.
ادامه مقاله...

 

خمیر بیسکویت تزیینی
همه بیسکویت مادر را می شناسند، بیسکویت مادر یکی از قدیمی ترین بیسکویت‌های ایران است که از سال ۱۳۳۷ توسط شرکت ویتانا تولید می‌شود. شعار این بیسکویت برای سال‌ها این بود:مهر مادر، شیر مادر، بیسکویت مادر.بنابر تبلیغات کارخانه در سال‌های نخستین تولید «بیسکویت مادر یک مکمل کامل غذایی بود که پیشنهاد می‌شد همه افراد مصرف کنند. حتی برخی پزشکان کودک به مادران توصیه می‌کردند از ۶ ماهگی به همراه شیر به نوزادان خود بیسکویت مادر بدهند». بر روی بسته‌های این بیسکویت تصویر یک مادر به همراه نوزاد خود دیده می‌شود.کارخانه ویتانا در سال ۱۳۳۵ بدست برادران تهرانچی در خیابان امیریه در تهران راه اندازی شد. منبع : ویکی پدیا
ادامه مقاله...

 

کرم رویال با پودر مرنگ
مرنگ همان سفیده تخم مرغ است که به صورت پودر درآمده است و استریل است که با اضافه کردن آب و پودر شکر کرم رویال جهت تزیین آماده می شود.
ادامه مقاله...

 

ژله پلنگی
در این مقاله با یک نوع تکنیک جهت ایجاد نقش در سطح ژله آشنا می شوید و قادر خواهید بود طرح ها و نقش های مختلفی را با این روش تهیه کنید.
ادامه مقاله...

 

خوراک سبزیحات با سس سفید
تهیه این غذا بسیار ساده و آسان است با سبزیجات پخته و افزودن سس سفید غذای بسیار مقوی و خوشمزه ای برای خود و فرزندان خردسال خود در زمان کوتاهی آماده می کنید.
ادامه مقاله...

 

مرغ با سس پرتقال
آب پرتقال سرشار از ویتامین ث (اسید اسکوربیک)، پتاسیم، تیامین، فسفر جی، ویتامین ب۹ (اسید فولیک) و ویتامین ب۶ می‌باشد. ویتامین ث در جذب آهن به بدن کمک می‌کند.
ادامه مقاله...

 

کیک چند لایه مرغ و هویج
هویج یا گَزَر(زردک) گیاهی خوراکی و دوساله از خانواده چتریان است. هویج معمولاً به رنگ نارنجی یا سفید، و یا مخلوطی از قرمز و سفید است و تازهٔ آن بافتی خشک و ترد دارد.هویج یک سبزی ریشه‌دار است که می‌توان آن را خام و یا خردشده یا رنده‌شده در سالاد خورد و بیشتر در پخت سوپ‌ها و خورش‌ها کاربرد دارد. بتاکاروتن، دوپاری از ویتامین آ، در هویج به‌فراوانی یافت می‌شود و رنگ نارنجی خاصّ این سبزی نیز به همین خاطر است. به‌علاوه هویج منبعی غنی از فیبر خوراکی، آنتی‌اکسیدان‌ها و موادّ معدنی به‌شمار می‌رود.
ادامه مقاله...

 

سس خامه و تخم مرغ
تهیه این سس بسیار سریع و آسان است و برای انواع پاستاها مناسب می باشد. به خاطر داشتن زرده تخم مرغ خام لازمست که با پاستا روی حرارت قرار دهید.
ادامه مقاله...

 

پای گوشت و سبزیجات با خمیر یوفکا
خمیر فیلو (یوفکا به زبان ترکی) خمیر نازک و تردی است که در تهیه آن از نشاسته ذرت استفاده می شود. تقریبا شبیه نان لواش بسیار نازک است. از این خمیر می توان در تهیه انواع سمبوسه ها، پیراشکی ها و شیرینی ها استفاده کرد.
ادامه مقاله...

 

کیک با هویج و نارگیل
آماده سازی این کیک بسیار ساده و راحت است. برای خیلی ها که به دنبال امتحان طعم های جدیدی هستند "گزینه مناسب و در عین حال بسیار سالم و سلامت است.
ادامه مقاله...

 

پیراشکی شوید و پنیر
می گویند اصل شوید در ایران و مصر و هند بوده است سپس به سایر کشورها و قارّه‌های اروپا و آمریکا رفته و کشت شده است. بر روی برگ‌های پاپیروس که در مصر به دست آمده نوشته شده است که مصریان قدیم شوید را مثل سبزی خوردن همراه با غذا مصرف می‌نموده‌اند. در تورات گفته شده است که قوم بنی اسرائیل به شوید به عنوان یکی از سبزی‌های مفید توجّه داشته‌اند و مانند زیره از آن بهره می‌برده‌اند. یونانیان قدیم شوید را سبزی‌ای دارویی با خاصیّت‌های اعجاب‌انگیز می‌دانستند.
ادامه مقاله...

 

ساندویچ هات داگ با ژامبون تنوری
هات‌داگ (به انگلیسی: Hot dog) یا همان ساندویچی گرم شامل سوسیس طبخ شده (معمولاً فرانکفورتر) و نان فانتزی نرمِ مخصوص هات‌داگ است که به آن کاهو سس خردل سس کجاپ و ادویه جات نیز زده می‌شود و انواع و اندازه‌های مختلفی دارد. اینکه این نام از چه زمانی و توسط چه کسی برای این نوع ساندویچ انتخاب شده‌است، مشخص نیست. هات‌داگ در کشور ایالات متحده آمریکا غذایی بسیار محبوب است.
ادامه مقاله...

 

شکلات هندوانه ای
آجیل از دیرباز به یکی از نمادهای فرهنگ ایرانی بدل گشته‌است به صورتی که برخی از مراسم‌های سنتی ایرانیان (مانند نوروز و یلدا) تنها با حضور آجیل مفهوم خود را پیدا می‌کنند. انواع مختلفی دارد بسته به ترکیبات آن به آجیل شور، آجیل شیرین، آجیل میوه ای تقسیم می شوند.
ادامه مقاله...

 

گراتینه ساده پاستا
تهیه این غذا بسیار ساده و سریع است . و برای کودکان بسیار مناسب می باشد.
ادامه مقاله...

 

سس سفید با پنیر پروسس و جوز هندی
سس سفید را فرانسوی ها بشامل (bechamel) می نامند که از نام استاد آشپزی که این سس را درست کرده گرفته شده است. اما در جاهای دیگر به سس سفید معروف است. اما فرانسوی ها از آب مرغ یا ماهی یا قلم در این سس استفاده می کنند بدون شیر که به آن بشامل می گویند زمانی که یک لیوان شیر هم به آن اضافه می کنند به آن سس سفید می گویند . که این پایه سس سفید است که با افزودن مواد دیگر سس های دیگری از آن می توان آماده کرد. مثل استفاده از انواع سبزیجات معطر، انواع ادویه و زعفران .
ادامه مقاله...

 

سالاد سیب زمینی و زیتون
سیب زمینی نخستین بار توسط سرجان ملکم در اواسط پادشاهی فتحعلی‌شاه قاجار به ایران آورده شده‌است، برای همین در ابتدا به آن «آلوی ملکُم» می‌گفتند و اکنون هم در بعضی شهرهای ایران سیب زمینی را بنام آلو می‌شناسند. سیب زمینی سرشار از بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین آ) است که وقتی پخته می‌شود به آسانی جذب می‌شود. ساقه و برگ‌های سیب زمینی حاوی سمی بنام سولانین است، بنابراین نباید آن را مصرف کرد.سیب زمینی تقویت کننده قلب، محکم کننده لثه، مسکن درد و زخم معده است. سیب زمینی در بین سبزیجات حاوی ویتامین ث بالایی است و برای تامین ویتامین ث مورد نیاز برای جلوگیری از خونریزی لثه مفید است، ولی نکته بسیار مهم این است که در اثر ماندن در انبار و پخت نامناسب مقدار زیادی از ویتامین ث آن به هدر می‌رود. سیب زمینی علاوه بر ویتامین ث حاوی مواد مفید دیگری مثل پتاسیم، فسفر، آهن و منیزیم است.
ادامه مقاله...

 

کیک توت فرنگی
توت‌فرنگی میوه‌ای نسبتاً جدید است که تا ۲۵۰-۳۰۰ سال قبل به این شکل امروزی وجود نداشت و بیشتر موارد استفاده دارویی داشته است. در قرن چهاردهم در فرانسه توت فرنگی‌های وحشی از جنگل به زمین زراعتی منتقل شد و از آن به عنوان یک گیاه اهلی استفاده گردید. در جنگل‌های شمال ایران توت فرنگی وحشی بطور فراوان یافت می‌شود. به‌نظر می‌رسد که اولین رقم اصلاح‌شده در زمان صدارت اتابک اعظم از فرانسه به ایران آمد و به نام اتابکی خوانده شد.
ادامه مقاله...

 

شنیتسل جگر گوسفند
جگر سیاه یکی از منابع بسیار غنی ویتامین A است. همان طور که می دانید ویتامین A از جمله ویتامین های محلول در چربی است که در رشد، سلامت پوست، سلامت بینایی و افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت ها، نقش بسزایی دارد. جگر سیاه یکی از مواد غذایی است که از حیث مقدار ویتامین A تقریبا ماده غذایی شبیه به آن وجود ندارد. در افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند، مصرف کمی جگر یا عصاره آن می تواند به خوبی مشکل آنان را برطرف سازد.
ادامه مقاله...

 

چوب شور شکلاتی قلب (هدیه)
آماده کردن این شیرینی بسیار آسان است و همچنین بسیار خوشمزه است. با درست کردن این قلب، شیرینی را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.
ادامه مقاله...

 

شنیتسل مرغ
شنیتسل یک کلمه آلمانی است. نام یک غذای سنتی شهر وین اطریش است که با انواع گوشت سفید آماده می شود که در هر کجای دنیا به شیوه خاصی آماده می شود.
ادامه مقاله...

 

دسر کرم لبو
چغندر پخته یا همان لبو در فصل زمستان به راحتی در دسترس است . در تهیه این دسر از لبو استفاده شده است. که دسری بسیار ساده و خوشمزه است.
ادامه مقاله...

 

مافین ساده
مافین های جدید، که در پخت آن ها از بیکینگ پودر (و گاهی جوش شیرین) استفاده می گردد، چیزی بین کیک و نان هستند و بسته به میزان کره و شکر استفاده شده در آن، به دو دسته "بافت نانی" و " بافت کیکی" تقسیم بندی می گردند که واضح است که دسته اول، از میزان شکر و کره کمتری در دستور پخت برخوردار بوده و هر کدام از این دستورها، نحوه اختلاط موادشان منحصر بفرد می باشد.
ادامه مقاله...

 

کیک اسفنجی شکلاتی
فر را روی 140 درجه سانتی گراد روشن کنید. کف قالب کاغذ روغنی بیاندازید سپس با روغن کف و زاویه کف ظرف را چرب کنید. دیواره های قالب را چرب نکنید. سپس آرد ،بیکینگ پودر و نمک با هم 3 بار الک کنید.
ادامه مقاله...

 

ترین سبزیجات
سیب زمینی ها را ورقه ورقه کنید و با آب و نمک آن را نیم پز کنید. فلفل دلمه ای را تمیز کرده و به صورت ورقه در آورید.
ادامه مقاله...

 

ژله تخم مرغی
این ژله مناسب جشن ها و مهمانی های کودکان است. با درست کردن آن شادی را به کودکان هدیه بدهید.
ادامه مقاله...

 

کیک بستنی
این کیک بستنی بسیار راحت و سریع آماده می شود. فقط کافی است بستنی به رنگهای مختلف آماده کنید و ...
ادامه مقاله...

 

چیز کیک شکلاتی سرد
پنیر خامه ای را چند ساعت در آب بگذارید تا مزه نمک آن از بین برود. بیسکویت سبوس دار را پودر کرده و با کره نرم و پودر کاکائو یا دارچین مخلوط کرده،
ادامه مقاله...

 

کیک مرغ و گردو
سس مایونز و ماست و خامه را با هم مخلوط كرده با نمك و فلفل مزه دار می كنیم ،در ظرفی مرغ پیازچه و گردوی خرد شده را با نیمی از سس مخلوط می كنیم.( یا اینکه مواد را با سس مخلوط نکرده لایه لایه روی نان ها سس بمالیم، و مواد را لایه لایه روی نان ها قرار دهیم ) كناره های نان تست را با چاقو جدا كرده 4 ورق از آن را كنار هم قرار می دهیم
ادامه مقاله...

 

انواع سبدهای تزیینی از نان
فر را روشن کنید روی 180 سانتی گراد تنظیم کرده .خمیر نان تافتون را به اندازه قالب مورد نظر باز کنید. کف قالب را چرب کنید و خمیر را به آرامی داخل قالب بگذارید و با نوک انگشتان خمیر را به قالب فشار دهید . با چنگال سوراخ هایی ایجاد کنید تا خمیر پف نکند. در صورت تمایل می توانید زرده تخم مرغ و زعفران را با کمی روغن آغشته کرده و با قلمو و یا نوک انگشت، روی نان بمالید تا رنگ طلایی پیدا کند.
ادامه مقاله...

 

خمیر بیسکویت شکری1
ابتدا کره و پودر قند را با همزن برقی بزنید تا کاملا لطیف شود. تخم مرغ، وانیل و رنده پوست پرتقال را اضافه کرده، به همزدن ادامه دهید تا مواد یکدست شوند. سپس آرد، بیکینگ پودر و نمک را الک کرده و به مخلوط اضافه کنید. خمیر را ورز دهید تا به دست نچسبد
ادامه مقاله...

 

سس قارچ و مرغ با پاستا
ابتدا پیاز را کمی تفت دهید سپس تکه های مرغ را در آن انداخته و با پیاز خوب سرخ کنید . قارچ را با حرارت زیاد سرخ کنید. مرغ و پیاز را به آن اضافه کرده در ظرف را بگذارید تاکمی مرغ پخته شود سپس شوید را به آن اضافه کنید
ادامه مقاله...

 

دستور کیک 1234
ابتدا فر رو روی درجه 180 سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت قراردهید. بیکینگ پودر و نمک رو با هم الک کنید. به اندازه کف قالب کاغذ روغنی ببرید و کف قالب رو کاغذ انداخته و بعد کف و دیواره رو چرب کنید.کره و شکر و وانیل رو خوب بزنید تا سفید شود.
ادامه مقاله...

 

خوراک لانه پنهان
ابتدا مواد گوشتی دلخواه را کف ظرفی که قراره توی فر قرار دهیم می ریزیم و کاملا به اطراف پخش می کنیم. سپس پوره سیب زمینی را روی آن می پوشانیم و توی پوره را به تعداد تخم مرغ ها گودی هایی ایجاد کرده و درون هر گودی یک عدد تخم مرغ می شکنیم. فر را از قبل روی 190 درجه سانتی گراد گرم کرده.
ادامه مقاله...

 

چیکن استراگانف
ابتدا مرغ را با ادويه دلخواه مي پزيم و بعد نگینی خرد می کنیم. پياز داغ درست مي كنيم . فلفل دلمه اي را نگيني خرد مي كنيم با پیاز داغ كمي تفت مي دهيم . قارچ هم خرد مي كنيم كمي تفت مي دهيم . مرغ هم ريش ريش مي كنيم . با هم قاطي مي كنيم . نمك و فلفل و كاري زردچوبه مي زنيم .
ادامه مقاله...

 

تفت قارچ
ابتدا قارج ها را خوب بشوييد. خرد کرده توي ماهيتابه بريزيد و با حرارت زياد آن را سرخ کنيد. زماني که آب آن جمع شد نمک، فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنيد بسته به مقدار قارچ ها به مدت 2 دقيقه آن را سرخ کنيد.
ادامه مقاله...

 

پیراشکی گوشت
مقداری آرد روی سطح کار بریزید و خمیر را با وردنه بازکنید. و با لیوان روی خمیر فشار بیاورید. و خمیرهایی دایره ای آماده کنید. شما می توانید از قالب بیسکویت هم استفاده کنید. برای هر پیراشکی به دولایه خمیر نیاز دارید. سپس مواد گوشتی را بین دو لایه قرار داده و به آرامی با نوک انگشت لایه ها را بهم بچسبانید.
ادامه مقاله...

 

شکلات کورنفلکس
ابتدا کورنفلکس و کشمش و مغز فندق خرد شده را توی یک ظرف بریزید و شکلات شیری را که به روش بن ماری ذوب کرده اید را به آن اضافه کرده و هم بزنید. سپس توی کپسول های کاغذی بریزید.
ادامه مقاله...

 

سس سفید
ابتدا آرد را روی حرارت متوسط تفت داده کمی که رنگش تغییر کرد کره را به آن اضافه می کنیم. و شروع به هم زدن می کنیم. آنقدر هم می زنیم تا کمی رنگ آن تغییر کند سپس ظرف را از روی حرارت بر می داریم و کم کم شیر را به آن اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا گلوله گلوله نشود.
ادامه مقاله...

 

کیک میوه
ابتدا شکر و کره و با همزن برای 3-5 دقیقه بزنید تا کرم رنگ بشه.تخم مرغ ها رو یکی یکی به مواد اضافه کنید و هم بزنید.سپس وانیل وشکر قهوه ای رو هم به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
ادامه مقاله...

 

خمیر فوندانت
ابتدا به روش بن ماري ورق ژلاتين را ذوب مي کنيم به صورتي که کاملا شفاف شود.به اين صورت ورق ژلاتين را زير آب سرد گرفته، تکان داده تا آب اضافه آن ريخته شود درون کاسه اي قرار داده . آب جوش را روي آن بريزيد و روي يک ظرف آب جوش قرارداده
ادامه مقاله...

 

کرم کره ای شکلاتی
ابتدا کره را با پودر شکر و 1 قاشق چایخوری آب جوش همزده تا اندازه ای که دانه های شکر در کره حل شود.
ادامه مقاله...

 

کیک با کرم پودینگ شکلاتی
ابتدا پودر پودینگ شکلاتی را با 2 لیوان شیر حل کرده روی حرارت متوسط قرار داده و مرتب هم بزنید. آنقدر که غلظت پیدا کند سپس 3 ورق ژلاتین را در آن انداخته تا حل شود و صبر کنید تا پودینگ سرد شود.
ادامه مقاله...

 

سیب زمینی سرخ کرده با سس سیر و سبزیجات معطر
ابتدا سیب زمینی را خوب بشویید. پوست بگیرد و به اندازه درشت خلال کرده و توی ظرف آب سرد ریخته تا سیاه نشود. و نشاسته آن گرفته شود. بعد از 1 تا 2 ساعت سیب زمینی ها را با دستمال خوب خشک کنید. در روغن داغ فراوان سرخ کنید .مقداری نمک ته ظرف بریزید.سپس زیر شعله را کمی بیشتر کنید تا کمی آب سیب زمینی ها تبخیر شود. سپس در ظرف را گداشته زیر حرارت را کم کرده تا سیب زمینی ها مغزپخت شوند.
ادامه مقاله...

 

مرغ درسته با طعم زنجفیل
ابتدا نمک، فلفل سیاه، ادویه دلخواه و پیاز خرد شده را توی شکم مرغ و روی مرغ می ریزیم. به خاطر اینکه مرغ چربی دارد نیازی نیست که مرغ را چرب کنیم. اما اگر بخواهید می توانید یک تکه کره را با سبزیجات معطر نظیر گیاه رزماری که من به صورت خشک در دسترس داشتم و همینطور یک تا دو برگ برگ بو که به صورت درسته توی مرغ می گذاریم.
ادامه مقاله...

 

کار با زرورق شکلات
ابتدا شکلات را به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم)آب کرده.زرورق شکلات را به اندازه مورد نظر قیچی کرده. شکلات ذوب شده را روی آن ریخته و با کاردک یا چاقو به آرامی روی زرورق پهن کرده. سپس صبر کرده تا کمی سفت شود بعد با چاقو یا وسیله برش دهنده شکلات را به اندازه و اشکلال مورد نظر برش داده.
ادامه مقاله...

 

پروانه های شکلاتی
ابتدا شکل بالهای پروانه را روی کاغذ روغنی کشیده، سپس شکلات شیری را به روش بن ماری آب کرده. داخل قیف کاغذی یا یک نایلکس ضخیم کوچک ریخته و دور بالها را آماده کنید. کمی صبر کرده و شکلات سفید را به روش بن ماری ذوب کرده و با رنگ دلخواه آماده کرده
ادامه مقاله...

 

کیک تولد با تزیین ماشین
ابتدا یک کیک درست می کنیم. من طبق معمول برای سریعتر شدن کار از پودر کیک آماده استفاده کردم. طبق دستور آن را آماده می کنیم. برای سه رنگ درست کردن کیک از قالب مخصوص استفاده کردم.
ادامه مقاله...

 

کیک اسپاگتی
ابتدا یک بسته اسپاگتی را یا هر نوع پاستایی را که دوست دارید را در آب جوش و مقداری زردچوبه و نمک بپزید
ادامه مقاله...

 

ژله با پودر ژله آماده و خارج کردن ژله از قالب
ابتدا کف قالب را کمی خیس می کنیم و در فریزر قرار می دهیم تا سرد شود. معمولا اگر می خواهید ژله زودتر و بهتر فرم بگیرد خوبه به جای 2 لیوان آب از یک لیوان آب جوش برای حل کردن ژله استفاده کنید،
ادامه مقاله...

 

کیک شطرنجی سه رنگ
ابتدا کیک را طبق دستور آماده می کنیم. سپس به سه قسمت تقسیم می کنیم و رنگ مورد نظر را با
ادامه مقاله...

 

بستنی خامه ای قالبی
یک بسته خامه را توی ظرفی ریخته و روی حرارت قرار داده .گرم که شد مقدار 40 گرم پودر شکر را به آن اضافه کرده
ادامه مقاله...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشپزی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:غذاهای فرنگی"دروب سایت هوتارگو, | 20:12 | نویسنده : شاهرخ خان |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.